søndag 25. juni 2006

Sommerrengjøringen har startet

Da har sommerrengjøringen startet her i "huset". Har hatt en skikkelig rundvask på badet i dag, og det ble meget bra, ja. Blir bra når Tommy kommer hjem og kan hjelpe meg med resten. Var meninga at han skulle ta alt, siden han går hjemme om dagene, og jeg jobber, men sånn ble det visst ikke...

Er godt å være alene, foreløpig. Har hatt endel å tenke på i helga, pappa ble påkjørt bakfra av en van på fredag, så bilen hans er totalvrak nå, virker det som. Er litt spent på å få se bilde, selv om jeg gruer meg til det, også. Vet at taket er bulkete, døra foran på førersida kunne ikke lukkes, døra foran på passasjersida kunne ikke åpnes, og bagasjerommet er "borte". Det er et under at det gikk bra med både pappa og passasjeren hans. De ble kjørt til sykehuset for røntgen, men alt så ok ut, så vi får håpe de slipper skader i ettertid. Tenker litt på hva som kunne ha skjedd hvis den andre bilen hadde kjørt litt fortere, eller om det hadde vært en trailer i stedenfor en van, osv. Vet at det ikke er noe lurt å tenke sånn, men man gjør jo det automatisk.

Fikk også servert en ny bombe i går, venninna mi er gravid, og regner med familieforøkelse i februar!!! En av mine første kommentarer var glede over å få noen å strikke babyklær til! :) Blir litt stressa også, for jeg har jo så mye annet jeg vil strikke, også... :) Er litt pussig å tenke på at det er liv inni magen hennes, og at om noen måneder vil hun ha en kul på magen... Blir litt nervøs på deres vegne også, fordi jeg vet at jeg selv ville hatt problemer med å takle en unge 24 timer i døgnet, som var MITT ansvar. Liker best å kunne låne unger i en liten stund, og levere dem tilbake etter noen timer. Blir litt for mye ansvar for meg, det der. Regner med de takler det bedre, siden ungen er planlagt. :) Skjønner at jeg begynner å bli voksen nå, når bestisen skal bli mamma... *Skrekk og gru*.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...