onsdag 21. juni 2006

Hater shopping

Nok en gang kan man bare konstatere at jeg hater shopping! Ødela capri-buksen min for en tid tilbake, og er på jakt etter ny. Var innom KBS på mandag, og i dag gikk turen til City Syd. Jeg fikk handlet meg to nye bukser, men mangler fortsatt capri-bukse. Riktignok er de litt tynne i stoffet, de jeg kjøpte, så det kan være det holder med dem. Burde likevel ha vært en tur i byen, for jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg noen ordentlige sko en dag. Trenger noen som er litt mer luftige. Har funnet et par Ecco Receptor, som er ganske kule, men det var det med størrelser, da... Fant ikke min størrelse i dag, heller, hvis ikke hadde jeg kjøpt dem på flekken. Får skattepenger tilbake, og tenkte å spandere på meg noen ordentlige sko. Disse har god lufting også, og ser ganske fine ut.

Får vel ta meg en tur til byen snart.... :(

Blir gressenke til helga, Tommy reiser nordover for å ta med seg ungene til besteforeldrene deres, så han blir borte i ei ukes tid. Tenker det blir stille og rolig her da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...