søndag 14. mai 2006

Jeg er en sokkestrikker!


Da er mine to første par med ullsokker ferdig! Begge er strikket i Raggegarn fra Europris/Nille, og er i str 2-4 år og 6-8 år. Er ganske så stolt, ja!





Har i dag begynt på et par nye sokker, de strikkes i Mor Aase raggegarn, som så langt virker mykere og deiligere enn raggegarnet på de andre sokkene. Dette er det første paret av to som jeg strikker for Ernestina, som jeg går på skolen sammen med.

Har masse andre prosjekter som jeg har lyst til å begynne på med en gang, men da trenger jeg flere bambuspinner... :) Fant bl a et fint raggegarn her om dagen, som jeg har litt lyst til å prøve, det var så fine farger. Vet hvem som skal få sokker av det, men det blir voksenstørrelse, og jeg gidder ikke ta det ennå. Tror jeg må kjøpe meg flere pinner, så jeg kan variere litt på hvilke sokker jeg holder på med. :)

Fant også andre spennende garntyper i kjelleren på en Bunnpris-butikk, men tror jeg har nok prosjekter for en stund nå. I tillegg til alle jule- og bursdagsgaver som jeg har "planlagt", kommer jeg på andre ting jeg har lyst til å lage, så vi får se hva det blir til etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...