torsdag 18. mai 2006

Hurra, jeg fikk en B!!!! :)


I dag har jeg hatt muntlig eksamen i Drift av datasystemer. Grudde meg noe sinnsykt, i går kveld var det like ille som det kan være før jeg skal ut og fly. Holdt på å få skikkelig panikk, så måtte prøve å finne på noe som kunne fjerne tankene litt. Strikka endel, så i dag har jeg gjort ferdig et nytt par ullsokker. Forhåpentligvis passer disse til Ernestinas yngste sønn. Tror han får noe å vokse i, men det er nok bare greit, får vi tro. De er som nevnt tidligere strikket i Mor Aase raggegarn fra Rema 1000.

Eksamen gikk bare greit, det var de to driftslærerne våre som var sensorer, og de ga meg en B. Er kjempefornøyd med det! :) Det er ikke en karakter som blir stående, vi skal ha en gruppeeksamen de tre siste dagene i mai, og poengene fra disse to eksamene blir lagt sammen til en karakter.

Ellers så er kattesenga i bruk både titt og ofte. Er stort sett bare
Sushi som bruker den. Hun liker å krølle seg sammen når hun sover, så sånn sett er den perfekt. Nemi liker å strekke seg og ligge langflat når hun sover, så hun syntes nok at senga ble litt trang.

I hagen vokser det ganske bra om dagen, det har vært endel regn i det siste, og det var nok blomstene fornøyd med. Har fått opp tulipanene nå, og synes de ble ganske fine.








Plantet en del løker for noen uker siden i et bed som tidligere var brukt til div urter og krydder, men det ser foreløpig ganske tomt ut. Det eneste som vises her er gresset ved siden av bedet, og muligens hvitløksfedd som jeg plantet i et håp om å "skremme vekk" maur.

Går for tiden og venter på "et lass" med nye bambuspinner. Fant en auksjon på Ebay, der det var 14 sett med strømpepinner i forskjellige størrelser som skulle auksjoneres bort. La inn bud, og vant auksjonen, så nå venter jeg på 70 nye pinner fra Hong Kong. Betalte totalt 136 kr for dem, normalt ville jeg ha brukt den summen på to par pinner her i byen, så det er ikke noen tvil om at det lønte seg å ta turen innom Ebay! Gleder meg til pinnene kommer, for da kan jeg holde på med flere strikkeprosjekter samtidig! :) Burde muligens hatt enda flere pinner, men tror jeg skal ønske meg det til jul, eller noe sånt. Kanskje jeg må lage meg ønskeliste her, i tilfelle noen skulle få lyst til å gi meg en gave. He he he....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...