søndag 21. mai 2006

Dagens produksjon

Nå har jordbærplantene såvidt begynt å få blomster, og tulipanene har kommet helt ut.


Dagens produksjon består av 6 brød, bakt av 4 pakker Møllerens
Kornbrød. Dette blir gode brød, men jeg pleier å ha i litt ekstra linfrø og solsikkefrø, i hvertfall når jeg husker på det.









Tok dette bildet av Sushi i kattesenga i går, ser ut for at hun trives oppi der.

Mens jeg la inn den forrige posten, om nettbutikker som selger garn, ble jeg sittende og sikle litt på dette garnet, fra Mauds Garn. Fikk nesten lyst til å starte opp en garnbutikk selv, som kan være både vanlig butikk og nettbutikk. Har fått skikkelig garndilla, vil bare hamstre opp en hel masse, slik at jeg kan begynne på nye prosjekter hele tiden. Har lagt inn nytt bud på ebay, denne gang på rundpinner i bambus, 40 cm. Det er 11 pinner i forskjellige størrelser, så jeg vil tro jeg får nok pinner for en stund. I allefall til jeg skal begynne med gensere og sånt. Da må jeg nok ut å finne flere pinner...

Skal for øvrig ha ny eksamen på onsdag, denne gang i Økonomisk styring, og jeg føler meg ganske klar. Den gang for lenge siden, når jeg gikk på videregående, gikk jeg ei linje som het Økonomi med markedsføring, så det meste er kjent stoff. Er ganske spent på å få resultatene på eksamenene denne gang, for jeg føler at alle har gått greit så langt. Gruer meg til de tre siste dagene i mai, da skal vi ha gruppeeksamen i Drift av datasystemer, har en mistanke om at vi kommer til å bo på labben på skolen de dagene. Har heldigvis en fridag etter det, for 2. juni begynner jeg med fulltidsjobbing, og det kan blir heftig. Er ikke lenger vant til 8 timers arbeidsdag, og i sommer blir det å sitte på telefonsupport hele tiden. Gruer meg litt, men vi får tro det går bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...